top of page

Meghan Markle wearing an H&M dress


The Duchess of Sussex just wore a £27 H&M dress. Meghan paid a visit to Mayhew, an animal welfare charity that improves the lives of dogs, cats and people in their communities.

For the occasion, she chose a neutral outfit in a mix of high-street and designer pieces. A knit dress from H&M's maternity range Mama and an Armani coat. The duchess completed her daytime look with slingback stilettos and a Stella McCartney handbag.

The light beige dress is not available on H&M's UK site, only a similar one in grey. But the dress Meghan wore is available in the US and portuguese H&M website.

 

A duquesa de Sussex usou um vestido de €30 da H&M. Meghan fez uma visita a Mayhew, uma instituição de caridade que cuida do bem-estar animal, melhorando a vida de cães, gatos e pessoas daquela comunidade.

Para a ocasião, ela escolheu uma roupa neutra numa mistura de peças low cost e de design de luxo. Um vestido de malha da gama de maternidade da H&M e um casaco Armani. A duquesa completou o seu look diurno com saltos altos e uma bolsa de Stella McCartney.

O vestido bege claro não está disponível no site da H&M no Reino Unido, apenas um similar em cinza. Mas o vestido que Meghan usou está disponível no site norte-americano e português da H&M.

You Might Also Like:
bottom of page