top of page

Moschino x Sephora: the new collection that bring us back to school


Beauty alert! There is a new collaboration that wants to bring us back to school, through a line of products that visually imitate school material.

This is a partnership between Moschino and Sephora who have just launched a make-up line that reminds us of pens, broaches, rubbers and laptops.

The collection consists of a palette of eye shadows, in the form of a laptop, a set of pencil-shaped brushes, another of sponges that mimic the iconic rubbers, three fluorescent pens that are actually illuminators, five lipsticks, one nail varnish that looks like a liquid broker, a marker that is an eyeliner and a mask in the shape of Moschino's famous teddy bear.

Even the packaging of the products makes everything remind the school materials. The collection should go on sale from 25 April. Isn't it lovely?

 

Alerta Beauty! Há uma nova colaboração que nos quer levar de volta à escola, através de uma linha de produtos que visualmente imitam o material escolar.

Trata-se de uma parceria entre a Moschino e a Sephora que acabam de lançar uma linha de maquilhagem que nos faz lembrar lápis, canetas, corretores, borrachas e computadores portáteis.

A coleção é composta por uma paleta de sombras para os olhos, no formato de um laptop, um set de pincéis em forma de lápis, outro de esponjas que imitam as icónicas borrachas, três canetas fluorescentes que na verdade são iluminadores, cinco batons, um verniz para unhas que parece um corretor líquido, um marcador que é um eyeliner e uma máscara no formato do famoso ursinho da Moschino.

Até as embalagens dos produtos fazem em tudo lembrar os materiais da escola. A coleção deverá ser posta à venda a partir do dia 25 de abril. Não é adorável?

You Might Also Like:
bottom of page